måndag 22 juni 2009

glad smiley

min vän alex berättade precis för mig att han har en extra tandförsäkring för sina två framtänder i överkäken....haha, vasa? Kan man verkligen ha det eller har någon lurat på honom dyra försäkringspremier?

alex den korte: Hej! Utöver den hem-och skadefallsförsäkring (typ) som jag har hos er skulle jag även vilja försäkra insidan på mitt vänstra ögonlock.
försäkringstant: Självklart, det ordnar jag. Denna vecka har vi även ett förmånligt erbjudande gällande försäkring av huden mellan tum och pekfingret på höger hand, är detta något du är intresserad av?
alex den korte: Absolut...jag tar två, en till vänsterhanden också.

(klick)

Alex och jag...den enda bilden jag hittade. Ser ni vilken fin övre tandrad han har, speciellt de 2 i mitten? Såklart de behöver lite extra skydd...

6 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Snygg kille! "Honom ska vi ha!" Just det, jag har honom redan :P

Men ja, han skulle kanske behöva nån form av utbyte av mekanismen mellan tummen och pekfingret så han kan leka tjuv och polis med de andra barnen utan att "skjuta" sig själv :P

charlotte sa...

haha, klockren kommentar. den lilla "finessen" hade jag totalt glömt bort...haha.

Anonym sa...

Haha, skratta ni åt mitt tillägg till min försäkring :P!

Emme sa...

Ja!!

Emme sa...

Mer bloggning nu Charlotte!