onsdag 1 juli 2009

mug shots

Sällan har jag sett någon som faktiskt blivit riktigt nöjd med (eller lik) sin körkortsbild, och min kollega Elin är knappast ett undantag. Jag skrattade henne rakt i ansiktet när jag såg detta idag och hade verkligen inte förmågan att sluta. Det var kanske lite elakt och jag känner mig lite dum så här efteråt, men det gick inte att dölja. Har ni sett en mer förvånad människa förut?

"huh? va? jag? näe...eller?"

Elin brukar vanligtvis inte se så undrande och oförstående ut och för att kompensera kommer här en bild på söta Elin som ger henne lite återupprättelse...(det ingick liksom i dealen för att ens få lägga ut bilden ovan på bloggen).
fina elin. inte chockad, bara glad.



haha, jag kan verkligen inte sluta skratta. Förlåt elin...låt oss skratta åt min jobbmailsignaturbild (som går under öknamnet "äppelkindernas återkomst") nästa gång vi ses. inte din alltså, den är jättefin.

4 kommentarer:

Elin sa...

Hahahahahaha... Jag med sambo skrattar oss gott till sömns ikväll... =) Jag är glad att jag inspirerar dig till nya blogg-uppslag, Charlotte.... Det känns som en sann ära!

charlotte sa...

elin: vad härligt att höra. nu kan jag andas ut!

Emme sa...

Mitt jobbprofilskort är mer "grodprespektiv gon terribly bad". Den sluga receptionisten på AW gjorde en paparazzi.

charlotte sa...

haha, jag vet. jag har sett det när jag kollade upp dig i systemet. storebror ser dig.