fredag 3 juli 2009

en vecka senare...

Nu har det gått en vecka sen MJ dog. Flera jag pratat med har blivit helt galna och lyssnat på MJ dygnet runt, skivförsäljningen har tydligen gått upp och spekulationer a la Elvis-han-har-nog-bara-fejkat-sin-död har dragit igång. Själv har jag någon typ av Michael-aversion för tillfället. Jag har inte kunnat lyssna på någon av hans musik, inte sett några dokumentärer eller läst this-is-your-life-artiklarna i tidningarna. Det intresserar mig inte. Det var nästan lite skönt när Aftonbladet började skriva om Daniel Westlings pappa istället så man slipper se bilder på en död Michael överallt. Nu ska jag iväg och grilla och spela brännboll. Lite svenneoptimistiskt kanske eftersom det antagligen kommer att börja regna snart men lite vatten har ingen dött av...eller jo, för mycket vatten men inte av lite regn. Ni hajjar. Trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: