torsdag 23 juli 2009

apropå look a like och månsan

telefonsamtal:
alex
: Vet du, min mamma tycker att jag är sjukt lik Måns Zelmerlöw.
jag: (hånskratt) hahahahaha....hahahaha
alex: vad har vi gemensamt förutom samma hårfärg? hahaha
jag: (skrattar okontrollerat nu) MUAHAHAHA!
alex: (nervöst skratt) hehehe
jag: (dags-att-skärpa-sig-skrattet) haha *harkel* hahaha *host host* hahaha haaa*utandningsskratt*

jag: men det är lite som att jag fick höra i förra veckan att jag är jättelik Isabella Scorupco. Det stämmer ju liksom inte någonstans.
alex: (hans tur att skratta ohämmat) HAHAHAHAH nej verkligen inte. Ni har ju helt olika ansiktsform.

say what? Varifrån kom denna detaljkännedom? Ni förstår säkert att samtalet dog direkt och jag hade lust att ge Alex uppmaningen att kolla mindre på Topmodels alla 54 säsonger, men lät bli. Nu vet ni ju alla vem ni ska ringa gällande frisyrtips.

2 kommentarer:

Alex sa...

Är det där en bild på mig eller på Måns?

charlotte sa...

denna bilden var den där ni var mest lika faktiskt. man ser det dels på hårfärgen men även på det framkrystade dansbandsleendet.