måndag 13 juli 2009

lika som bär

Detta inlägg får vara tillägnat min vän Daniel Karlsson som har ett namnminne få förunnat och hittar look aliker (fin engelska) överallt. Senaste upptäckte gjordes i lördags och då var "kändisen" en av spelarna i svenska curlingherrlandslaget. Då förstår ni kanske på vilken nivå det ligger.

Skillnaden mellan dessa två "män" är egentligen bara antalet miljoner på banken, annars ingen. Den ena är en av grundarna till Academic Work och den andra är min baldejt tillika vän Emil.

Jag blev lite nostalgisk när jag satt och kollade genom bilderna från balen. Det var ju några år sen nu men shit va kul vi hade. Här kommer lite högkvalitativa (jag har fotat korten med mobilkameran) från den dagen. Ett förlåt till Elin (Ebbes morsa) som tagit bilderna för att jag vanhelgat dem så...



2 kommentarer:

emme sa...

Roaming hands...

Daniel sa...

Helt sjukt bra fusk! Hästlängder bättre än både Curlinglandslagets profil nummer ett och Tobias Hysén som syntes till i helgen. Din är helt klart i klass med idol-Ola (Nimbus) vilket inte vill säga lite!
Kuriosa i ämnet är att jag faktiskt spelat piano ihop med denna Oskar.