söndag 17 maj 2009

Nu kanske jag får spö men...

...är det egentligen någon som tycker om Eurovision Song Contest? Jag hörde att de lagt 10 miljoner bara på introt, borde inte dessa pengar kunna användas på bättre sätt? Typ motverka världssvälten eller något annat trivialt?

Tack och lov hittade jag en jämlike ikväll i kampen mot schlagern. Söta Emelie kom över och vi kollade på Greys Anatomy, Youtube-klipp och drack GPM och G7 (den uttråkade kan ju försöka lista ut vad det är).

Emelie jutubar

Faktum är dock att vi kl 21 satte på tv'n för att se hur det gick på ESC. Som de stolta prettomänniskor vi försöker vara/bli, satt vi och totalsågade hela tävlingen och även att folk ens vill kolla på spektaklet. Trots detta upptäckte vi att vi helt plötsligt kollat på programmet i 40 minuter utan att bli uttråkade. Det kändes givetvis inte alls okej. Vi bytte kanal omgående. Hoppas ingen såg oss.

Mobilkameror is the shit i mysbelysning

4 kommentarer:

Emme sa...

Mycket mysig kväll! Klockan bara sprang iväg! Kram

Jakob sa...

Jutub :) Du får skaffa en riktig kamera :P

charlotte sa...

fonetiskt och bra!

du kan skaffa mig en kamera. typ ge mig din. bara ett presenttips!

NN sa...

Det är bara arbetslösa, fula, omusikaliska människor som inte hatar Europeiska Schlagerfestivalen.