lördag 9 maj 2009

Iceland baby, Iceland

om bara en halvtimme åker jag och tjejerna till Island. Vi ska vara där i en vecka så kommer nog bli rätt lugnt på bloggen under denna tiden kan jag tänka mig. Jag vaknade kl 9 av att Mia ringde och sa att vi ska åka 10.30. Jag hade inte ens packat. Bra planerat. Jag drömde i natt att jag kraschade med ett flygplan...jag undrar vad det kan innebära. Det ska bli kul att åka till Island. Ett vanligt rykte om Sverige är ju att vi har isbjörnar som traskar omkring på gatorna här. Därför känns det så häftigt att åka till Island där det faktiskt ÄR så. Jag ska ta kort, lovar.

Såhär ser alla ut på Island, har jag hört. Häftigt.


På återseende i alla fall, hoppas jag.

/Charlotte Larsolofdottir

2 kommentarer:

Emme sa...

suck...Här är man ensam lämnad kvar! Stockholm har blivit kallt!

charlotte sa...

men nu är jag tillbaka och Sthlm är varmt. Typ jättevarmt. Vi syns i helgen!