fredag 1 maj 2009

Loo

Ibland behöver man bara ladda om. Jag gör det bäst i Loo så igår for jag hit. Hela dagen har jag spenderat med min fina fina vän Sandra och hennes familj. Sandra, Wille och jag har varit och shoppat kläder i vanlig ordning. Det brukar vi 3 göra när vi syns. Wille är 9 månader men ser ut som 14. Jag skulle vilja påstå att vi har en rätt bra relation vi två, om det inte vore för att han spydde varje gång vi sågs. Tydligen har han lugnat ner sig lite på den punkten det senaste säger hans mamma men 1 minut efter det uttalandet behagade Wille visa motsatsen. "Det är bara för att du är här" fick jag höra då.

Jag försöker underhålla Wille när Sandra testade kläder men han är mest intresserad av att hitta något i min plånbok att tugga på.
BINGO!

Efter ett tag blev vi dock trötta och åkte hem till andra halvan av familjen och åt mat, levde bullerbyliv, lekte kast-med-liten-Nellie och pratade om livet.


Nellie fick nya badkläder som hon vägrade ta av sig. Wille åt glass och var fett cool mest hela tiden.
Om det inte vore för att Sandra var så uppmärksam så hade jag snott med mig en av dem hem...eller två. Men som Nellie sa till mig får jag "skaffa egna barn och ha i magen". Hon vill ju vara kvar hos mamma. Såklart.

2 kommentarer:

Karl Oskar Björkman sa...

Det finns bäbis här att passa.

charlotte sa...

jag vet, men orka ta sig till Åkeshov liksom. jag diggar dina andra "anonyma" inlägg. känner ingen annan som skulle fälla en sån icke-pk kommentar om...landet.

hälsa frugan och nea!