tisdag 28 april 2009

christoffer

Idag har jag spenderat största delen av dagen på min trapp. Det är där solen och människorna finns. Min vän Chrille kom förbi och hängde där några timmar och vi pratade om bussar, bloggar, döden, Wien och överpris.













såhär glad blir Chrille av att träffa mig. minst.


Nästan varje gång som jag hänger med Chrille så är det någon som känner igen honom från Idol. Så även idag. I samband med ett daimstrutsinköp (inte struts som i djuret struts, hade varit kul iofs) fick han kassörskan att bli så ifrån sig att hon gav mig 80 spänn istället för till honom. Jag hade kunnat göra en bra affär där men Chrille var vaken och insåg snabbt misstaget till min stora förtret.

Chrille har också en blogg, den hittar du här, här och HÄR.

3 kommentarer:

Hidinho sa...

Du hade till och med fått 80 kr. En daimstrut kostar inte 40 kr ännu ;) Tack för idag, det var verkligen kul att träffa dig!
Lyssna på Pretty Wings av Maxwell på Spotify innan du går och lägger dig om du vill. Spotifylänk:
http://open.spotify.com/track/42xaZtJUz4pbt2uhFGAen9

charlotte sa...

haha, och jag som ändå ser mig själv som väl bevandrad inom matematiken. det var jättekul att träffa dig också, som du säkert förstår :)

Kram!

J sa...

Lol @ daimstruts. Puss Darling!